Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2015-06-06 22:32:42

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 38.0

Zasady

1. Na czym polegają zadania?
Zadania mają na celu zabicie czasu, wzbogacenie fabuły, wzmocnienie naszej postaci i wynagrodzenie jej. Czasami również w grę wchodzi awans (organizacje, grupy). Zadania podejmujemy się tutaj i otrzymujemy je od naszego prowadzącego już w założonym temacie waszego zadania np. "[Zadanie rangi X] Mercury". Zależnie od tego czy nasza postać będzie reprezentowała dobro czy zło, misję mogą się różnić charakterem oraz trudnością. Wiadomym jest, że gracz, który wybrał ciemną stronę będzie miał trudniejsze misje. Prowadzący wciela się w wybraną postać, może to być dowódca jakiegoś ugrupowania czy zwykły NPC i to od nas zależy czy przyjmiemy je, czy prowadzący wcieli się w kolejną postać i zaproponuję inne zadanie.


2. Szczegóły, szczegóły!
Nagrodami poza od górnie określonymi punktami i diosami możemy być wynagrodzeni przedmiotami i innymi rzeczami, wszystko zależy od prowadzącego. W przypadku kiedy nasze działania na misji będą nie odpowiednie (np. zabijemy kogoś w środku miasta grając postacią dobrą) możemy zostać ukarani w różnej formie np. zostaniemy zamknięci przez co wszelkie odgrywanie postaci będzie zawieszone na najmniej 7 dni podczas których możemy rozpocząć misje ucieczki! Za zadania, zależnie od jego złożoności i poziomu trudności są przyznawane lepsze nagrody.


3. Generalne zasady.
-Prowadzący jeśli uzna, że spisaliście się na waszej misji celująco i przykładowo wykazaliście się dużą kreatywnością, sprytem czy innymi cechami, możecie mieć szanse na jakieś dodatkowe profity, więcej misji czy ich większa ciekawość, gdyż prowadzący będzie o was pamiętał i chętniej wróci do prowadzenia misji.
-Zadania mają wpływ na waszą postać, wszystkie ważniejsze wydarzenia (np. utrata kończyny) powinny znaleźć się w kontynuacji waszej historii postaci i wyglądzie.
-Prowadzący może uznać, że zadanie zostało niezaliczone w przypadku zbyt niskiej jakości odpisów oraz w przypadku niszczenia jego zamysłu głupotą.
-Gracz, który chce wykonać misję musi wcześniej zgłosić się do odpowiedniego wątku z zapisami sam lub wpisując osoby z którymi chce otrzymać wspólne zadanie.
-Maksymalna ilość osób z jaką można iść to 3 + my.
-Zadania wybierajcie z głową, ponieważ istnieją ich rangi, które w głównej mierze pogrupowane są od najłatwiejszych do najtrudniejszych a w przypadku wybrania zbyt dużej rangi prowadzący odrzuci zgłoszenie.
-Oczywiście wasza postać może uczestniczyć tylko na jednej misji jednocześnie i nie może podczas niej walczyć gdzieś indziej z graczem.
-Śmierć postaci na misji jest równoznaczna z resetem KP.


4. Rangi misji i graczy.
Każda ranga gracza ma z góry przypisaną maksymalną rangę zadania na jaką możemy się udać:

Adept nie może wyruszać sam na misję, maksymalna ranga misji na jaką może wyruszyć z kimś to Ranga I.
Wojownik traci możliwość wykonywania misji Rangi I, natomiast na misję rangi II nie może wyruszać samotnie.
Mentor z uwagi na swoje doświadczenie nie jest przypisywany misją rang I i II a jedynie misją rangi III(p.)* i IV na które może wyruszać samotnie, lecz nie musi.
Champion może wyruszyć jedynie na misję rangi IV(p.)* i IV oraz III, nie niżej. Ma również możliwość samotnego wyruszenia, lecz nie musi.
Władca jako najpotężniejsza postać może wyruszać na misję rangi V, oraz ewentualnie na misję IV. Jeżeli chce, może wyruszać samotnie, lecz nie musi.
Misja rangi X - Legendarne misję, na które mogą być wysyłane tylko osoby o wyjątkowych zdolnościach. Misje tego poziomu mogą być wykonywanie jedynie od rangi Championa w nie mniejszym składzie niż 2 osoby, lub Władcy samotnie.


Każdy gracz, który decyduje się na wyruszenie na misję o randze wyższej niż ta podstawowa rangi (np. podstawowa ranga misji Mentora to III) musi liczyć się, że jeśli nie jest wyjątkowy w swojej randze to na randze wyższej jest duża szansa na śmierć postaci.


*(p.) - ranga podstawowa.


6. Minimalna ilość postów.

Misja Rangi I minimalna ilość postów uczestników i prowadzącego: 35
Misja Rangi II minimalna ilość postów uczestników i prowadzącego: 50
Misja Rangi III minimalna ilość postów uczestników i prowadzącego: 65
Misja Rangi IV minimalna ilość postów uczestników i prowadzącego: 85
Misja Rangi V minimalna ilość postów uczestników i prowadzącego: 105
Misja Rangi X minimalna ilość postów uczestników i prowadzącego: 160
+10% w przypadku samotnego wyruszenia na misję, lecz nie mniej niż 5 postów (np. 10% z 35 to 3,5 więc musimy napisać o 5 postów więcej)


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca