Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:08:30

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Manipulacja roślinnością

WW4M9sj.png

Poziom I:
Dzięki tej zdolności, użytkownik potrafi władać wszelaką roślinnością, chociaż poziom pierwszy jest nieco mniej zaawansowany. Użytkownik, wykorzystujący potencjał tego poziomu, zdolny jest między innymi do niewielkiej kontroli fauny i połączenie się z otaczającą go zielenią. Potrafi również ożywiać niewielką roślinność, jak trawa, kwiaty, krzewy i tak dalej. Co więcej, oprócz ich ożywienia, potrafi nimi władać. Rośliny zyskują specjalne właściwości, jak np. trujący pył, czy szybki wzrost, pozwalający na na przykład oplecenie celu.




Poziom II:
Użytkownik oprócz zwiększenia pozostałych atutów z poziomu pierwszego (mikstury potrafiące zwiększać statystyki i 10 punktów, wykrywanie na terenie 15 metrów wokół użytkownika), potrafi również ożywiać, jak w poziomie pierwszym, większą roślinność jak niewielkie drzewka, korzenie, bluszcz i tak dalej. Użytkownik zyskuje pełną odporność na różnego rodzaju mikstury negatywne, czy trucizny. Poniekąd jego ciało samo w sobie staje się bronią. Przy bezpośrednim kontakcie z ustami celu bądź kontakcie z głową, możliwe jest jego częściowe zatrucie, powodujące 10% utraty szybkości oraz reakcji.




Poziom III:
Użytkownik zyskuje pełną kontrolę nad każdą roślinnością, potrafi nawet ożywiać drzewa i z miejsca ewoluować roślinność z pierwszego i drugiego poziomu, dając im własny, ograniczony rozum, dzięki czemu wydając odpowiednie polecenia, może sprawić nie lada problem przeciwnikowi, który będzie musiał unikać różnych pułapek, a nawet najmniejszych kwiatków, wydzielających trujące pyłki osłabiające przeciwnika o 5 punktów każdej statystyki. Do tego, użytkownik przyjmuje bardziej dziki wygląd, obrasta zielenią, wyglądający nieco jakby pojednał się z fauną. Każdy, kto dotknie użytkownika tej umiejętności narażony jest na utratę pięciu punktów szybkości, reakcji, oraz zwinności, z każdym dotykiem i działa to również w drugą stronę. Co więcej, można wytwarzać feromony, które raz na walkę/przygodę, mogą sprawić, że przeciwnik w pobliżu 5 metrów, jest poddany kontroli na jedną turę.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:44:04

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Manipulacja roślinnością

Techniki - poziom I

Nazwa: Revival of vegetation
Opis: Użytkownik potrafi ożywiać niewielką roślinność, wokół siebie. Wypełnia niewielką ilością swojej energii, każdą roślinę w promieniu 10 metrów. Technika sprawia, że rośliny przybierają nieco magicznych zdolności. Kwiaty potrafią pluć trującym pyłkiem, rozprzestrzeniającym się wokół celu. Pyłek sprawia, że użytkownik traci 5 punktów szybkości i reakcji co trzy tury, o ile przeciwnik znajduje się ciągle w jego zasięgu. Ponadto np. trawy potrafią rosnąć w niesamowitym tempie, dzięki czemu można próbować unieruchomić przeciwnika. Ożywiona roślinność posiada 40 punktów wytrzymałości.
Koszt: 1000




Nazwa: Green detection
Opis: Technika polega na wejście w tak zwaną Green zone. Pozwala ona na komunikację z każdą rośliną w promieniu 20 metrów, w celu identyfikacji celu i znalezienia jego położenia. Rośliny świetnie współpracują z użytkownikami tejże umiejętności.
Koszt: 1000




Nazwa: Poisonous scratch
Opis: Użytkownik nasyca ostrze, czy nawet swoje paznokcie silną trucizną bezpośrednio ze swojego ciała, która w kontakcie z ciałem przeciwnika powodować może zaburzenia. W zależności od ilości "cięć" kontakt z trucizną może powodować nawet chwilową ślepotę.
0-3 cięć: -5 pkt szybkości i reakcji
4-7 cięć: dodatkowo - 10 celności
8-12 cięć: utrata równowagi na 1 turę
13+ cięć: Utrata wzroku na 3 tury
Koszt: Jedno ostrze 400 energii




Nazwa: Poison kiss
Opis: Użytkownik, jeśli zdecyduje się pocałować swojego przeciwnika, w usta co jest ważne, sprawia mu oprócz dużego bólu, także szkody wewnątrz ciała, w wyniku których, gracz obdarowany takim czułym pocałunkiem, zostaje pozbawiony 15% wytrzymałości, szybkości, reakcji i celności.
Koszt: 2000




Nazwa: Green potions
Opis: Użytkownik wykorzystuje znajomość każdej rośliny, do stworzenia w swoim ciele pewnego rodzaju mikstur, które skrapla za pomocą palca (z tego miejsca się wydostaje płyn). Mikstury dzielą się na dwa rodzaje. Pierwszy ma właściwości leczące, mogące zasklepić nawet średnie rany. Drugi powoduje wzrost dowolnej statystyki o 20 punktów, na 3 tury, po czym odczekać trzeba min. 3.
Koszt: 2000




Techniki - poziom II

Nazwa: Intensification roots
Opis: Użytkownik powoduje szybki wzrost korzeni wewnątrz gleby, które są pod pełną kontrolą gracza. Takie korzenie posiadają dość dużą wytrzymałość, 50 punktów każdy, jednak są nieco wolne (40 punktów szybkości). Bardzo przydatna technika jeżeli gracz chciałby unieruchomić silniejszego przeciwnika.
Koszt: 1000 za korzeń




Nazwa: Wild creepers
Opis: Użytkownik powoduje szybki wzrost dzikich pnączy. Atutem tej techniki jest z pewnością jej szybkość (80 punktów), oraz fakt, że stworzyć pnącza można praktycznie wszędzie, w ziemi, na ziemi, na drzewie i tak dalej. Ich wytrzymałość, może nie za duża (30 punktów), lecz wynagrodzić może nam ilość pnączy.
Koszt: 500 za pnącze.




Nazwa: Voracious flowers
Opis: Technika polega na ożywieniu i natychmiastowym wyewoluowaniu wybranej roślinki. Roślinka osiąga rozmiar 3 metrów i 2 metrów obwodu, a na jej końcu tworzą się bardzo silne szczęki (80 pkt siły) wyposażone w ostre zęby. Roślina nie jest szybka (40 pkt szybkości), ale gdy raz złapie swojego przeciwnika, może nie puścić, dając użytkownikowi szansę na zadanie kolejnych obrażeń.
Koszt: 2000




Nazwa: Tree
Opis: Użytkownik tworzy w dowolnym miejscu, drzewo z dzikich pnączy i korzeni. Daje to świetną bazę, do używania pozostałych technik, w przypadku, w którym użytkownik znalazłby się w niekorzystnym terenie.
Koszt: 3000




Nazwa: Plant clone
Opis: Użytkownik wykorzystuje obecne na polu walki korzenie czy pnącza, do uformowania postaci na swój wzór. Postać ta jest cała zielona i przejmuje 50% energii użytkownika. Posiada te same statystyki co użytkownik, jednakże nie posiada umiejętności a tym samym technik. Klon jest połączony z twórcą, i może przekazywać informacje. Dodatkowo, klon może przenikać przez wszystko, co jest roślinnością czy drzewem. Istnieje możliwość stworzenia nawet 5 klonów, ale wtedy energia użytkownika dzieli się na 5 części.
Koszt: 1/2 lub 1/3 lub 1/4 lub 1/5 energii.




Nazwa: Armor of Nature
Opis: Użytkownik pokrywa się twardą warstwą roślinności (tors, ręce, nogi) która chroni go zarówno przed fizycznymi, mechanicznymi i magicznymi uszkodzeniami. Taka zbroja ma wytrzymałość 90 punktów i z pewnością ochroni nas przed każdą, zwykłą bronią, i wszystkimi ciosami i energiami, których wartość jest poniżej 90 punktów. Warto tutaj dodać, że wytrzymałość spada za każdy cios, o wartość przedmiotu. Jeżeli siła przeciwnika wynosi 45, oznacza to, że zbroja rozpadnie się po dwóch ciosach.
Koszt: 5000




Techniki - poziom III

Nazwa: Sharp green
Opis: Użytkownik potrafi przemienić wszystko, co jest roślinnością np. trawę czy liście, w ostre niczym brzytwa ostrza. Wysyłając je w kierunku przeciwnika, mogą pokiereszować jego ciało, zadając duże obrażenia. Warunkiem jest dystans w jakim ostrze mogą zostać wystrzelone, nie bliżej niż 5 metrów od przeciwnika.
Koszt: 500 za ostrze




Nazwa: Defender of nature
Opis: Użytkownik, wykorzystując obecną na polu walki naturę, formuje z niej dużą, zieloną postać mierzącą nawet 6 metrów (Prowadzący określa ilość roślinności i na tej podstawie decyduje o wielkości stwora). Stwór posiada wszystkie statystyki na poziomie 80 punktów, ale użytkownik może swój wytwór wzmacniać, jednakże każde 5 punktów jednej statystyki kosztuje 1000 energii. Stwór posiada całkowitą władzę nad swoim roślinnym ciałem.
Koszt: 7000




Nazwa: Pheromones
Opis: Użytkownik używa feromonów, aby skusić przeciwnika. Jest to tak silna substancja, że rzadko komu udaje się "opamiętać". Feromony działają do 10 metrów od użytkownika, powodują totalne podporządkowanie się użytkownikowi techniki, na jedną turę.
Koszt: 10000




Nazwa: Revival of nature
Opis: Użytkownik wykorzystując władzę nad roślinnością, jest w stanie "ożywić" jakiekolwiek zwłoki. Rośliny wchodzą w trupa, symulują mięśnie i inne narządy, sprawiając, że ów ciało może się poruszać. Co więcej, reaktywują w pewnym stopniu mózg gospodarza, dostając dostęp do jego wspomnień, umiejętności i technik, a także statystyk, czyli możliwości fizycznych ciała.
Koszt: 15000




Nazwa: Element of nature - Connection
Opis: Użytkownik osiągając najwyższy stopień pojednania z roślinnością, jest w stanie przejąć wewnętrzną energię natury, stając się z nią jednością. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe (prócz Revival of nature). Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację roślinnością. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 + 1000/tura.


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca