Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:08:23

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola ziemi

RT4Za32.png

Poziom I:
Kontrola każdego z żywiołów, jest potężną umiejętnością, dająca właściwie najwięcej z możliwości, ze wszystkich umiejętności. Kontrola ziemi jest o tyle ciekawa i potężna, że na większości planet, dostępna jest ziemia, czy piach, którego to umiejętność dotyczy. Użytkownik z tym poziomem, zdolny jest do wykorzystania gruntu w sposób podstawowy.





Poziom II:
Użytkownik rozwija swoją zdolność manipulacji gruntem, dzięki czemu staje się coraz trudniejszym przeciwnikiem. Nie potrafi jeszcze połączyć się ze swoim żywiołem, jednakże zyskuje dostęp do ciekawych technik.





Poziom III:
Pojednanie z Ziemią jest możliwe, co oznacza wzrost siły, oraz wytrzymałości o 20 punktów. Ponadto odblokowują się jeszcze potężniejsze techniki, czyniąc z przeciwnika mistrza w posługiwaniu się jego żywiołem.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:39:48

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola ziemi

Techniki - poziom I

Nazwa: Terrestrial location
Opis: Użytkownik dotyka gruntu, na którym się znajduje, rozprzestrzeniając falę niewidzialnej energii. Ów energia rozprzestrzenia się na terenie dziesięciu metrów w każdą stronę od użytkownika, pozwalając mu na lokalizację przedmiotu, lub osoby, o ile styka się on lub ona z gruntem. Przydatna technika lokalizacyjna.
Koszt: 500 energii


Nazwa: Stone hands
Opis: Użytkownik, o ile posiada w swoim pobliżu trochę ziemi, lub skały, może absorbować jego energię i stworzyć na dłoniach kamienne dłonie, które pokrywają te normalne. W momencie ich wykorzystania, siła wzrasta o piętnaście punktów, tylko w tym miejscu i tylko do atakowania. Ciekawa technika, do zwiększenia siły ataku, a być może i punktowej obrony.
Koszt: 500 energii


Nazwa: Small quake
Opis: Użytkownik wykorzystując dotyk z gruntem, zdolny jest do stworzenia na swojej drodze na wprost, niewielkiego trzęsienia gruntu. Nie jest to nic specjalnego, jednakże drgania zdolne są do przewrócenia wielu przeciwników na raz, jeżeli reakcja i szybkość są mniejsze niż 35 punktów.
Koszt: 500 energii


Nazwa: Sand dust
Opis: Użytkownik dmuchając w dłoń, powoduje nagły podmuch piaskowego pyłu w kierunku na wprost od niego. Pył jest naprawdę niewielki i bardzo trudno zauważalny. Jeżeli dojdzie do kontaktu z płucami przeciwnika, pył powoduje jedno turowe rozproszenie uwagi przeciwnika, poprzez chwilowe, silne duszności.
Koszt: 800 energii


Nazwa: Stone impact
Opis: Po wcześniejszym użyciu techniki Stone hands, użytkownik uderza dłońmi w grunt, wybijając w kierunku na wprost od uderzenia, liczne kamienie i skały na szerokości dziesięciu metrów. Mogą one zadać nieco obrażeń słabszym wytrzymałościowo przeciwnikom, ale także zdezorientować.
Koszt: 500 energii


Nazwa: Stone shield
Opis: Użytkownik wykorzystując swoją wewnetrzną energię, jest zdolny do zmuszenia okolicznego gruntu, aby uformował się od razu na dłoni użytkownika w kamienną tarczę na przedramieniu, o promieniu 40 centymetrów.
Koszt: 800 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Stone assimilation
Opis: Użytkownik asymiluje się ze swoim żywiołem, dzięki czemu staje się kamienną lub skalistą postacią o wytrzymałości skały/kamienia i sile zwiększającej się o 25 punktów. Technika jest zarówno offensywą jak i deffensywą. Pozwoli również sforsować cieńsze ściany, drzwi i tak dalej.
Koszt: 1000 energii + 300/tura


Nazwa: Spikes
Opis: Użytkownik manipulując swoim żywiołem, zdolny jest do tworzenia metrowych kamiennych kolców, które mogą wyrosnąć do 20 metrów od użytkownika, nawet pod stopami przeciwnika. Może to być technika offensywna, ale również posłużyć jako wstęp do czegoś większego.
Koszt: 300 energii za kolec


Nazwa: Raising the ground
Opis: Użytkownik dotyka gruntu, na którym stoi, i podnosi go w górę, lub opuszcza w dół, wedle zachcianki. Nie może tego zrobić, jeżeli na terenie znajdują się np. budynki.
Technika może posłużyć przede wszystkim do obrony, chociaż samo unoszenie gruntu nie jest zbyt szybkie.
Koszt: 500 energii za 2 metry


Nazwa: Dislocation
Opis: Jest to bardziej zaawansowana technika od pozostałych na tym poziomie. Polega przede wszystkim na wejściu i przenikaniu wewnątrz gruntu ziemnego lub kamiennego, i wyjście w jakimkolwiek miejscu w danej lokacji. Przebywać może maksymalnie dwie tury, wewnątrz ziemi.
Koszt: 1500 energii


Nazwa: Stone Wall
Opis: Użytkownik w dowolnym momencie, wspomagając się gestem dłoni, może wyciągnąć z gruntu płat ziemi. Jest to zdecydowanie technika deffensywna, zasłaniająca przeciwnika i użytkownika. Kamienna ściana gruba jest na dwadzieścia centymetrów i utrzymuje się aż do jej zniszczenia.
Koszt: 1000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Stone golem
Opis: Zaawansowana technika, pozwalająca graczowi na lekkie wspomaganie się w walce. Użytkownik przy kilku sekundach skupienia, gestem obydwu dłoni, wskazuje na grunt, z której wstaje sześciometrowy, kamienny golem. Użytkownik może dowolnie nim sterować.
Koszt: 3000 energii


Nazwa: Swampy marsh
Opis: Użytkownik tworzy pod stopami przeciwnika, i pod wszystkim co znajdzie się w zasięgu techniki, wciągające bagno. Warto dodać, że można zrobić to na dowolnym gruncie. Bagno ma dużą siłę, i jego głębokie na dziesięć metrów. Bagno ma promień 20 metrów, z tego też względu jest dość trudno do uniknięcia.
Koszt: 5000 energii


Nazwa: Earthquake
Opis: Użytkownik przykłada dłonie do gruntu, powodując silne wstrząsy, dookoła siebie, w promieniu 20 metrów. Każdy, kto znajdzie się w jej zasięgu, może zostać przewrócony (o ile szybkość i reakcja są mniejsze niż 80 punktów). Po jednej turze wstrząsów, grunt pęka, tworząc swego rodzaju kratery. Jeżeli przeciwnik w nie wpadnie, i ma za małą wytrzymałość, może zostać zmiażdżony gruntem.
Koszt: 6000 energii


Nazwa: Stone claws
Opis: Użytkownik potrafi, na promieniu 20 metrów, tworzyć duże, bądź mniejsze kamienne rękawice. Mogą one pomóc użytkownikowi w unieruchomieniu przeciwnika, uderzeniu go, czy zaskoczeniu, ponieważ dłonie, mogą wyrosnąć w każdym miejscu.
Koszt: 1500 za dłoń.


Nazwa: Element of the Earth - Connection
Opis: Użytkownik osiągając najwyższy stopień pojednania z żywiołem ziemi, jest w stanie przejąć wewnętrzną energię żywiołu, stając się z nim jednością. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe. Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację żywiołem Ziemi. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 + 1000/tura.


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca