Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:08:04

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola powietrza

BObgjHy.png

Poziom I:
Umiejętność kontroli powietrza pozwala użytkownikowi na szybkie, precyzyjne, lecz nie tak silne ja reszta żywiołów, ataki. Pierwszy poziom pozwala użytkownikowi na naukę technik deffensywnych, za których pomocą przeważnie nie można wykonywać ataków w stronę przeciwnika. Poziom pierwszy pozwala użytkownikowi na wyczuwanie ruchów powietrza w promieniu 10 metrów. Zdolność pozwala na wykrycie obecności jednego wroga. Co ciekawe, użytkownik może na start wybrać sobie inną umiejętność mobilną niż lot, gdyż ta umiejętność pozwala mu na ten sam efekt.




Poziom II:
Umiejętność rozwija jeszcze bardziej zdolności deffensywne użytkownika. Co więcej pojawiają się dwie, dość potężne techniki za niski koszt energii. Użytkownik wyczuwa wszelkie ruchy powietrzne, może ocenić ilość przeciwników, ich aktualną pozycję, a także wykonywane czynności.




Poziom III:
Poziom trzeci, pozwala użytkownikowi nie tylko na pełną manipulację powietrzem, ale także stanie się nim jednością. Każdy z trzecich poziomów różnych elementów, posiada tak zwaną technikę połączenia. Jednakże jej właściwości w przypadku powietrza się nieco inne, potężniejsze, tym samym wynagradzając użytkownikowi niewielką bazę technik na pierwszym poziomie. Co więcej, użytkownik nie tylko wykrywa swoich wrogów, jest w stanie zatrzymać ich ruchy, na życzenie, jeżeli inteligencje użytkownika jest większa niż siła przeciwnika.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:44:46

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola powietrza

Techniki - poziom I

Nazwa: Aerokinetic combat
Opis: Podstawowa technika powietrza, wykorzystywana głównie do odepchnięcia przeciwnika na kilkanaście metrów. Użytkownik uderza płaską ręką przed siebie, z której to rozchodzi się potężna fala powietrza.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Enhanced breath
Opis: Użytkownik wydmuchuje ze swoich ust ogromne ilości powietrza, które zdolne jest odepchnąć cel, jak również spowodować niewielkie obrażenia.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Air absorption
Opis: Użytkownik potrafi absorbować, poprzez usta, lub dłonie, powietrzę, które otacza go praktycznie wszędzie. Technikę można użyć, aby uleczyć niewielkie obrażenia wynikające np. z walki, lub płytkie cięcia.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Air capsule
Opis: Użytkownik tworzy wokół siebie powietrzną kapsułę o promieniu dwóch metrów. Technika powoduje pełną niewidzialność osób i obiektów znajdujących się wewnątrz niej. Nie chroni jednakże niczym. Użytkownik z wnętrza kapsuły ma wgląd na wszystko co dzieje się poza nią.
Koszt:




Nazwa: Flying
Opis: Użytkownik dzięki tej technice potrafi wzbić się w powietrze i szybować wszędzie tam, gdzie jest tlen.
Koszt: 0




Techniki - poziom II

Nazwa: Aeroportation
Opis: Użytkownik może wykorzystać dostępne powietrze, czy wiatr, aby przeteleportować się w dosłownie dowolne miejsce. Bardzo przydatna, i na swój sposób potężna technika.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Air diffusion
Opis: Użytkownik potrafi zmienić dowolną część swojego ciała w powietrzne. Technika mocno deffensywna, pozwalająca przeciwnikowi na uniknięcie obrażeń w dowolnym miejscu.
Koszt: 3000 energii za zmianę




Nazwa: Jet propulsion
Opis: Technika służy do przyśpieszenia swoich ruchów. Nie potrzeba żadnego wcześniejszego przygotowania. Technika może być wykorzystana do stałego wzmocnienia, bądź chwilowego przyśpieszenia w celu uniku. Użycie umiejętności zwiększa szybkość o 30 punktów.
Koszt: 4000 energii + 1000/tura




Nazwa: Tornado
Opis: Użytkownik tworzy tornado osiągające 10 metrów wysokości i zasysające z ogromną siłą wszystko, co znajdzie się w promieniu dziesięciu metrów wokół niego. Tornadem można dowolnie sterować.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Aerial hands of power
Opis: Użytkownik, po wcześniejszym wystawieniu dłoni w kierunku celu, wypuszcza z nich ogromną ścianę powietrza. Technika obszarowa, osiąga wysokość 40 metrów i szerokość 60 metrów. Powietrze jest niezwykle gęste, a sam podmuch wychodzi z dłoni użytkownika z niesamowitą prędkością. Warto dodać, że technika rośnie z każdym przebytym metrem, łącząc się z dostępnym powietrzem. Początkowo technika osiąga 4x6 metrów.
Koszt: 5000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Air aura
Opis: Użytkownik otacza się białą, szalejącą aurą. Dzięki tej technice, użytkownik staje się niezwykle ciężkim celem. Powietrze szaleje wokół gracza broniąc go przed praktycznie wszystkim. Jeżeli strzelimy do niego, wiatr zbije z toru pocisk. Jeżeli zaatakujemy użytkownika, wiatr odepchnie go. Wszystko oczywiście zależy zarówno od inteligencji użytkownika i siły przeciwnika.
Koszt: 3000 energii + 1000/tura




Nazwa: Deoxygenation
Opis: Użytkownik wystawia rękę przed siebie, i w wybranym przez siebie miejscu, do 10 metrów od siebie, pozbawia to miejsce tlenu. Jeżeli usunie tlen dookoła głowy przeciwnika, może spowodować nawet jego śmierć. Przeciwnik ma cztery tury życia.
Koszt: 6000 energii




Nazwa: Explosion inducement
Opis: Użytkownik w odległości do 15 metrów od siebie, może spowodować duży, bądź mały wybuch powietrza. Niestety, nie można spowodować wybuchu wszędzie. Technikę można użyć jedynie na przedmiotach lub rzeczach, nie na żywych organizmach. Jednakże, jeśli użyje się techniki na przedmiocie blisko użytkownika...
Koszt: 5000/8000 energii




Nazwa: Powerful hurricane
Opis: Użytkownik wystawia ręce przed siebie i tworzy szybki i bardzo potężny wiatr. Podmuch w zderzeniu z czymkolwiek dosłownie miażdży go. Drzewo, dom, opancerzony pojazd, wszystko to ulegnie tej potężnej technice.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Cutting gusts
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku, bądź kilkunastu tnących podmuchów, które formują się w kształt niewielkich promieni. Dzięki swojej niewielkiej wielkości, szybkości i ogromnym ciśnieniu, jest to jedna z potężniejszych technik.
Koszt: 2000 energii promień




Nazwa: Element of Air - Connection
Opis: Użytkownik potrafi pojednać się z otaczającym go powietrzem, stając się z nim jednością. Tym samym może być wszędzie i nigdzie, pozostają przy tym niezauważonym. Bardzo przydatna i potężna technika, czyniąca z użytkownika nietykalnego.
Koszt: 5000 energii + 1000/tura


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca