Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:07:43

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola ognia

GWoeKOf.png

Poziom I:
Użytkownik zyskuje wszechstronną umiejętność kontroli elementu ognia. Poziom pierwszy daje dostęp do zarówno obronnych, jak i atakujących. Co ciekawe, umiejętność ognia posiada dodatkowy efekt przy każdej technice. Są nimi oparzenia związane z kontaktem z ogniem, a w niektórych przypadkach nawet odległościowe. Użytkownik zyskuje umiejętność podgrzewania atmosfery wokół 10 metrów od siebie, do 70 stopni.




Poziom II:
Drugi poziom zaawansowania się w posługiwaniu się ogniem, pozwala użytkownikowi na nauczenie się silnych technik związanych z żywiołem. Użytkownik dodatkowo zyskuje możliwość "wchłaniania" się w płomienie/ogień, w celu ukrycia się, czy podróżowania między ogniem.




Poziom III:
Oprócz naprawdę śmiercionośnych technik najwyższego poziomu, użytkownik zyskuje możliwość stworzenia jednej techniki żywiołu ognia.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:44:55

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola ognia

Techniki - poziom I

Nazwa: Thermal blast
Opis: Użytkownik tworzy ogniste kule w swojej dłoni i rzuca nimi w wybranym kierunku. Oprócz lekkich oparzeń, kule energii nie wiele mogą zdziałać, jeśli występują pojedynczo. 
Koszt: 300 energii za kulę.




Nazwa: Wall of flames
Opis: Użytkownik wydmuchuje dookoła siebie płomienie, które pojawiają się 5 metrów od użytkownika, wokół niego. Ściana ognia nie chroni mimo wszystko przed żadnymi atakami, lecz utrudnia podejście do swojej osoby, komuś obcemu.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Dragon Shout
Opis: Użytkownik wydmuchuje dużą ilość ognia przez swoje usta. Technika oprócz poważnych oparzeń, potrafi również podpalić materiał podatny na ten żywioł. Dodatkowym atutem techniki jest fakt, że może być ona podtrzymywana bardzo długi czas.
Koszt: 2000 energii + 500/tura




Nazwa: Explosive dust
Opis: Użytkownik wypluwa z ust, bądź tworzy z rąk, dużą ilość łatwo palnego, szarego pyłu. Wewnątrz chmury widoczność jest mocno ograniczona (3 metry). To co czyni technikę przydatną, to fakt, że pył potraktowany najmniejszą ilością ognia, zapala się prawie natychmiastowo i wybucha z dużą siłą.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Fire weapon
Opis: Użytkownik potrafi tworzyć w dłoniach wymyśloną przez siebie broń, np. mieczy czy tarczę. Przydatna technika, jeżeli nie jesteśmy koniecznie wojownikami z nadludzką siłą. Dodatkowym atutem wytworzonych broni są oparzenia.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Flaming eyes
Opis: Użytkownik wykorzystuje swój wewnętrzny ogień, aby przekierować go do oczu. Wybrane miejsce, na które użytkownik patrzy rozgrzewa się by po chwili się zapalić.
Koszt: 1000 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Fiery bombs
Opis: Użytkownik tworzy kule ognia o średnicy jednego metra, kule muszą zostać stworzone na pewnej wysokości, aby spadając, wybuchały podpalając znaczny obszar. Technika jest najbardziej przydatna w połączeniu z Explosive dust, gdy przeciwnik nie widzi tego, co planujemy.
Koszt: 1000 energii za kulę




Nazwa: Dragon's husk
Opis: Użytkownik pokrywa się płomienną zbroją (ręce, nogi, tors). Ognista zbroja nie chroni przed fizycznymi, psychicznymi a nawet magicznymi obrażeniami, prócz tych z użyciem ognia. To, co czyni tę technikę przydatną, to fakt, że każdorazowy kontakt z elementem zbroi powoduje ciężkie obrażenia. Co więcej, już w odległości 2 metrów możemy odczuć temperaturę 200 stopni.
Koszt: 4000 energii




Nazwa: Fiery geyser
Opis: Użytkownik używa dwóch palców aby wspomóc się w precyzyjnym użyciu techniki. W wybranym miejscu, może stworzyć ognisty gejzer, który wybucha płomienną falą, o temperaturze 300 stopni. Dosłownie na ułamek sekundy przed wybuchem, pojawiają się niewielkie drgania sugerujące szybko zbliżający się ogień.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Fire tornado
Opis: Użytkownik obraca się z ogromną prędkością wyrzucając ze swojego ciała duże ilości ognia, tworząc ogniste tornado. Odpycha, odrzuca, parzy i spala na swojej drodze wszystko, z czym ma kontakt.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Endless fire
Opis: Użytkownik wytwarza niewielką ilość ognia z rąk, lub ust, która w kontakcie z czymkolwiek zaczyna się rozmnażać, tworząc swego rodzaju niekończący się ogień, pochłaniający wszystko.
Koszt: 8000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Fire monster
Opis: Użytkownik tworzy ze swojego ognia, dużego, sześciometrowego stwora, który potrafi używać technik poziomu pierwszego i drugiego. Dodatkowo stwór ten jest niezwykle destrukcyjny w kontakcie z tym, czego dotknie.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Wall of intense flames
Opis: Użytkownik skupia w sobie energię swojego żywiołu, po czym z dużą szybkością macha jedną z rąk, a przed nim pojawia się ogromna ściana niszczycielskiej siły żywiołu ognia. Rozciągająca się na 10 metrów w górę i 30 metrów w boki, mknie przed siebie spalając na swojej drodze wszystko. Intensywność i gęstość techniki sprawiają, że nie przechodzi i nie obejmuje ona celu, lecz pcha go dalej, wzmacniając obrażenia.
Koszt: 10.000 energii




Nazwa: Explosion of heat
Opis: W przypadku bliskiego podejścia do użytkownika tejże techniki, sprawa może zakończyć się śmiercią. Użytkownik wybucha nagle bardzo potężnym, czerwonym żarem w kształcie kopuły, która rośnie z każdą sekundą. Maksymalny zasięg wybuchu sięga 25 metrów.
Koszt: 12.000 energii




Nazwa: Wall of lava
Opis: Użytkownik wypluwa dużą ilość czegoś na wzór lawy. Wytwór, ma właściwości sprężyste, więc może nie tylko zablokować, co rozproszyć siłę ataku. Dodatkowo, ścianę można dowolnie modyfikować, i użyć np. do schwytania przeciwnika.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Element of Fire - Connection
Opis: Użytkownik staje się czystą energią ognia. Jego ciało staje się stałą, uformowaną, ciekłą lawą. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe. Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację ogniem. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 energii + 1000 utrzymanie.


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca