Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:07:34

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola materii gazowej

HVwe0P2.png

Poziom I:
Podstawowy poziom umiejętności, pozwala użytkownikowi na opanowanie dość ciekawych i silnych technik na start. Umiejętność wytwarzania i kontrolowania gazu jest czymś na prawdę potężnym, ponieważ gaz jest trudny w opanowaniu. Użytkownik na pierwszym poziomie kontroli materii gazowej zyskuje możliwość nauczenia się jednej techniki za darmo.




Poziom II:
Użytkownik zyskuje możliwość poznania technik o właściwościach zabójczych dla tego, który zetknie się z tymi oparami. Techniki nieograniczonym zasięgiem, są silniejsze, szybsze, a dodatkowo użytkownik zyskuje możliwość transformacji gazu w dowolny przedmiot, o właściwościach wybranego gazu z dostępnych technik. W takim wypadku, użytkownik ponosi koszt jedynie za daną technikę.




Poziom III:
Poziom zaawansowania, pozwalający na dosłowną manipulację gazem, czy też zmianę w gaz. Użytkownik pod tą postacią jest nieśmiertelny. Bardzo trudno go zranić, a sposobów jest niewiele. Potrzeba wyobraźni. Dodatkowo, użytkownik zyskuje możliwość zmiany w gaz przedmiotów, których dotknie.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:44:59

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola materii gazowej

Techniki - poziom I

Nazwa: Gas Combat
Opis: Użytkownik zdolny jest do tworzenia z rąk bądź ust, gazu bez specjalnych właściwości. Gaz w dowolnym kolorze jest gęsty, przez co jego przepuszczalność światła jest równa 0%. Przez technikę może widzieć jedynie jej użytkownik. Zasięg gazu szacuje się na 25 metrów wokół używającego, gaz utrzymuje się 5 tur.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Sleep gas
Opis: Technika polega na wytworzeniu ze swoich ust bądź rąk, gazu o środkach usypiających. Takiej chmurze gazu trudno się oprzeć, nie posiada ciała stałego, i ciężko się przed nim bronić. Najlepiej sprawdzi się przeciwko tej technice inteligencja połączona z szeroko rozumianą wytrzymałością. Zasięg gazu szacuje się na 25 metrów wokół używającego, gaz utrzymuje się 5 tur.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Sparkling gas
Opis: Technika polega na wytworzeniu gazu o właściwościach parzących. Niestety, gaz jest głównie przydatny przeciwko zwykłym przeciwnikom. Ci o wytrzymałości powyżej 40 punktów, są odporni na jego właściwości. Gaz wywiera wpływ jedynie na skórę przeciwnika.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Flammable gas
Opis: Technika polega na wypuszczeniu gazu o właściwościach samozapłonowych. Gaz po wypuszczeniu, w ciągu pięciu sekund, w kontakcie z powietrzem, ulega samozapłonowi. Nie powoduje on wybuchu, lecz wysoką temperaturę ognia. Zasięg gazu szacuje się na 25 metrów wokół używającego, gaz utrzymuje się 5 tur.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Tear gas
Opis: Technika polega na wypuszczeniu gazu o właściwościach podrażniających oczy. Przeciwnik odczuwa mocny dyskomfort związany z kontaktem z tym gazem. Jego oczy łzawią i pieczą, wskutek czego, jego celność spada o połowę, natomiast reakcja o 15 punktów. Przed techniką nie sposób się obronić. Zasięg gazu szacuje się na 25 metrów wokół używającego, gaz utrzymuje się 5 tur.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Gaseous substances
Opis: Użytkownik potrafi tworzyć ww i nw substancje gazowe w dowolnej formie. Może np. zatruć pocisk, strzałę czy jakikolwiek inny przedmiot. Nasycony taką substancją przedmiot, utrzymuje swoje właściwości permanentnie.
Koszt: 2000 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Toxic gas
Opis: Technika polega na stworzenia toksycznych chmur gazu. Chmury są szybsze i osiągają teren całego pola walki, dlatego są zdecydowanie groźniejsze niż te z poziomu pierwszego. Gaz toksyczny wchłania się w płuca przeciwnika i wyżera je od środka, powodując śmierć w męczarniach w ciągu 3 tur. Osoby o ponad przeciętnej wytrzymałości (60+), są w stanie wytrzymać działanie gazu.
Koszt: 3500 energii




Nazwa: Hallucinogenic gas
Opis: Użytkownik wytwarza gaz z rąk bądź ust o właściwościach halucynogennych. Przeciwnik potraktowany taką techniką, traci w pewnym stopniu kontakt z rzeczywistością. Wydaje mu się, że wcale nie robi tego, co robił. W zależności od gracza, używającego technikę, halucynacje mogą być różne. Utrudnia to mocno walkę, tak jak w przypadku poprzedniej techniki, wszystko zależy od inteligencji i wytrzymałości.
Koszt: 3500 energii




Nazwa: Paralyzing gas
Opis: Użytkownik wytwarza gaz o właściwościach paraliżujących. Wpływa on na układ nerwowy przeciwnika. Paraliżuje go, unieruchamia. Ciało przeciwnika podatne jest wtedy na ataki, nie może się bronić. Efekt utrzymuje się przez dwie tury. Osoba o wytrzymałości powyżej 60 punktów i sile przekraczającej 70 punktów, jest w stanie przeciwstawić się właściwościom.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Smoke absorption
Opis: Użytkownik potrafi wchłonąć w swoje ciało dym i gaz, który znajduje się w jego zasięgu, po czym regeneruje swoje obrażenia.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Acquired gas
Opis: Użytkownik potrafi wykorzystać ten gaz w celu przejęcia słabszego ciała (poniżej 60 punktów wytrzymałości). Może nim dowolnie sterować, wykorzystując pełen potencjał przejętego ciała.
Koszt: 4000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Plazma
Opis: Użytkownik potrafi używać plazmy w deffensywie oraz offensywie. W przypadku offensywy, użytkownik wystrzeliwuje ze swojego ciała wiele plazmowych pocisków, zdolnych z łatwością przebić się przez ściany metalowych skarbców. W przypadku deffensywy, użytkownik tworzy dużą, okrągłą tarczę, która przyjmując na siebie atak, rozprasza go. Tarcza spokojnie wystarczy aby, osłonić się nawet przed niektórymi technikami III poziomu.
Koszt: 6000 energii pociski/8000 energii tarcza




Nazwa: Gas Buster
Opis: Użytkownik detonuje duże ilości specjalnego gazu, który wystrzeliwuje użytkownika w dowolnym kierunku z niesamowitą mocą. Użytkownik zyskuje 80 punktów prędkości na czas wystrzału.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Gas Mimicry
Opis: Użytkownik osiągając najwyższy stopień kontroli gazu, jest w stanie przemienić się w gazową formę, niepodatną na ataki. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe. Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację gazem. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 energii + 1000/tura


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca