Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:07:21

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola lodu

zGntXrg.png

Poziom I:
Kontrola lodu jest niepozorną mocą, lecz głównie nastawiona na offensywe. Jak sama nazwa wskazuje, użytkownik tej umiejętności zyskuje szereg ciekawych technik na bazie lodu. Niestety, ten element nie występuje wszędzie, dlatego też użytkownik może tworzyć go sam, bądź przywołać na pole walki! Dzięki pierwszemu poziomowi, użytkownik zdolny jest zamienić w lód jeden, dowolny element swojego ciała, który w tej postaci nie będzie wrażliwy na ataki, a nawet gdyby, może zostać zregenerowany.




Poziom II:
Użytkownik poprzez liczne treningi i walki z wykorzystaniem tej umiejętności, rozwija ją o kolejny poziom, sprawiając, że zyskuje dodatkowe, potężne techniki lodu. Co ciekawe, wśród technik offensywnych, pojawia się jedna deffensywna. Użytkownik potrafi zmienić dwie kończyny w lód, dzięki czemu zyskuje w nich niewrażliwość na ataki, lub w przypadku użycia ich do walki 20 punktów siły do obrażeń.




Poziom III:
Ostatni poziom umiejętności, pozwala nie tylko na zmianę całego ciała w niezwykle wytrzymały lód, dzięki czemu zyskujemy 30 punktów wytrzymałości, ale również osiągamy możliwość nauczenia się najpotężniejszych technik.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:06

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola lodu

Techniki - poziom I

Nazwa: Artic arts
Opis: Technika manipulacji lodu i zimna do walki wręcz. Użytkwonik zdolny jest do tworzenia narzędzi i broni, w celu wykorzystania ich w walce wręcz, dzięki czemu oprócz zwykłych obrażeń, mogą nastąpić niewielkie odmrożenia.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Cold step
Opis: Użytkownik przy wykorzystuje mocnego uderzenia nogą w podłoże, jest w stanie stworzyć lodową falę rozchodzącą się po połowie lokacji, co skutkuje zamrożeniem podłoża. Technika niezwykle przydatna, ponieważ rzadko kto ma dobrą koordynację na lodzie.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Ice wall
Opis: Użytkownik wykorzystując gestykulacje rąk, potrafi stworzyć z otaczającego go zimna, bądź lodu, lodowe ściany przed sobą. Mogą one pełnić rolę np. deffensywną.
Koszt: 1000 energii




Nazwa: Ice breath
Opis: Użytkownik jest w stanie generować i manipulować lodem/zimnem w taki sposób, który pozwala na kształtowanie lodowego wydechu. Te kształtowanie mogą obejmować strumienie, kule, a nawet mgiełkę z ust. Strumień zimna zamraża cel, lodowa kula powoduje obrażenia, natomiast mgiełka, gdy dostanie się do płuc, powoduje utratę 20% reakcji i szybkości.
Koszt za lodowy oddech: 3000 energii + 1000/tura
Koszt za lodową kule: 2000 energii
Koszt za mgłę: 5000 energii




Nazwa: Ice heal I
Opis: Użytkownik może leczyć siebie lub innych, wykorzystując lód, absorbując zamrożoną energie i wykorzystując ją do zamrażania cząsteczek, odnawiania uszkodzonych komórek, powodując ich zatrzymanie i tym samym krwawienia. Pierwszy poziom umiejętności pozwala na leczenie ran postrzału z łuku, broni krótkiej, czy cięć.
Koszt: 2000 energii




Nazwa: Ice storm
Opis: Lodowa burza polega na przywołaniu na pole walki dzikiej zamieci śnieżnej, w której panuje temperatura -50 stopni, wieje silny wiatr a opady śniegu sięgają nawet 10 centymetrów na turę.
Koszt: 4000 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Ice heal II
Opis: Użytkownik może leczyć siebie lub innych, wykorzystując lód, absorbując zamrożoną energie i wykorzystując ją do zamrażania cząsteczek, odnawiania uszkodzonych komórek, powodując ich zatrzymanie i tym samym krwawienia. Pierwszy poziom umiejętności pozwala na leczenie ran postrzałowych z większych kalibrów, czy głębszych ran kłutych.
Koszt: 3500 energii




Nazwa: Freezy Aura
Opis: Użytkownik powoduje mocne obniżenie temperatury na całym terenie walki, przez co może utrudnić walkę swojemu przeciwnikowi. Temperatura, jaką osiągnie teren zależy od ilości energii, która zostaje użyta. W przypadku wsadzenia w technikę 2000 energii, temperatura osiąga -20 stopni. Za każde 1000 energii, temperatura spada o 15 topni. W przypadku przekroczenia progu -50 stopni, przeciwnik traci 10% szybkości za każde -10 stopni.
Koszt minimalny: 2000 energii





Nazwa: Ice absorption
Opis: Użytkownik może wchłonąć lód, usuwając go ze źródła, do swojego ciała i używać go na różne sposoby, zyskując jakąś formę korzyści, w tym wypadku dwie. Po pierwsze, może wchłonąć lód aby się uleczyć lub żeby wzmocnić swoje ciało o dodatkowe 30 punktów wytrzymałości.
Koszt: 6000 energii




Nazwa: Cryoportation
Opis: Użytkownik może użyć lodu do teleportacji. Jego ciało rozbija się w drobne kryształki lodu, które transportują się w inne miejsce. Dodatkowo, użytkownik potrafi wchłaniać się w lód i wychodzić w innym miejscu.
Koszt: 3000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Artic aura
Opis: Użytkownik otacza się niezwykle mroźną aurą. Aura zwiększa jego offensywne jak i deffensywne możliwości. Ciało użytkownika jest objęte energiczną, lodową powłoką, która zamraża każdy przedmiot, który wejdzie z nią w interakcje. Aura posiada temperaturą zera absolutnego, dlatego też każdy cios nawet, zostaje zamrożony. Dodatkowo, techniki są dwukrotnie silniejsze, gdy użytkownik przebywa w tej formie.
Koszt: 6000 energii + 1000/tura




Nazwa: Ice giant
Opis: Użytkownik tworzy lodowego olbrzyma, którego wielkość sięga sześciu metrów. Potwór jest w pełni podatny na polecenia twórcy. Wytrzymałość stwora osiąga 150 punktów. Dodatkowo ma on dostęp do lodowych technik.
Koszt: 9000 energii




Nazwa: Ice bubble
Opis: Użytkownik wykorzystując obecny lód na terenie walki, może zmanipulować go w taki sposób, że lód zaczyna obracać się z dużą prędkością wokół swojego celu, zamykając go w lodowej pokrywie o wytrzymałości 80 punktów. Co ważne, użytkownik w przypadku trzymania dłoni w danym punkcie pokrywy, sprawia, że dostaje ona dodatkowe 20 punktów wytrzymałości, ale tylko w obrębie kontaktu z nią.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Frosty spikes
Opis: Użytkownik może dowolnie manipulować terenem na którym jest lód, sprawiając, że w dowolnym miejscu z mroźnego powietrza, bądź z podłoża wyrastają lodowe szpice, które za zadanie mają przebić ciało przeciwnika. Dodatkowym atutem techniki jest fakt, że użytkownik może dowolnie nimi sterować.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Cryostasis
Opis: Użytkownik potrafi natychmiastowo, za pomocą dotyku, zamrozić wszystko czego dotknie. Obiekt osiąga temperaturę bliską zera absolutnego.
Koszt: 6000 energii




Nazwa: Element of ice - connection
Opis: Użytkownik może całkowicie przekształcić swoje ciało w lód. Przekształcona forma użytkownika jest anatomicznie identyczna z normalną postacią, oprócz tego, że jest wykonana z lodu. Pod tą postacią, użytkownik może wykorzystywać ww techniki za darmo, a oprócz tego są one szybsze i silniejsze! Dodatkowo pojawia się możliwość dowolnej manipulacji lodem.
Koszt: 5000 energii + 1000/tura


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca