Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:07:12

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola istot

xW1ktZt.png

Poziom I:
Użytkownik posiada zdolność kontrolowania dowolnego potwora, stwora, monstra, czy zwierzęcia. Niezwykle przydatna umiejętność przy niewielkim szczęściu związanym z dostępnością istot, może okazać się przydatna dla użytkownika i kłopotliwa dla jego przeciwnika. Użytkownik na tym poziomie może sterować dowolną istotą małą, pokroju szympansa, pumy czy aligatora. Użytkownik może kontrolować maksymalnie jedną istotę.




Poziom II:
Poziom drugi, pozwala użytkownikowi na kontrolowanie średnich istot pokroju nosorożców, czy słoni. Przydatność w walce, zależy przede wszystkim od tego, jaką istotę spotkamy, czy może pozyskamy? Przy tej umiejętności może warto zainwestować w stworzenie technologii, pozwalającej na schwytanie danej istoty... Użytkownik może kontrolować maksymalnie trzy istoty.




Poziom III:
Trzeci poziom pozwala na kontrolowanie ogromnych stworzeń, jak mamuty, czy dinozaury oraz inne, tajemnicze i kryjące się na innych planetach, potwory. Użytkownik może kontrolować maksymalnie pięć istot.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:13

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola istot

Techniki - poziom I

Nazwa: Exaltation
Opis: Użytkownik potrafi zwiększyć możliwości bojowe swoich kontrolowanych istot, w niewielkim stopniu. Każda kontrolowania istota zyskuje 10 punktów statystyk, do każdej z osobna.
Koszt: 2000 energii za istotę




Nazwa: Invisible body
Opis: Użytkownik potrafi nałożyć ciekawy czar na istotę, powodując jej "nietykalność". Raz na walkę, potrafi spowodować, że użytkownik na dwie tury sprawia, iż jego istota kontrolowana, jest niczym powietrze, przez które wszystko przechodzi.
Koszt: 2000 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Metal cover
Opis: Użytkownik obdarowuje swoją kontrolowaną istotę metalową powłoką na całym ciele. W efekcie czego, istota zyskuje 40 punktów wytrzymałości, a oprócz tego tak czy siak, zyskuje również właściwości metalu.
Koszt: 4000 energii za istotę




Nazwa: Moving the creature
Opis: Technika polega na jednorazowym przeniesieniu jednego stwora z miejsca A do B. Warunkiem jest wzrokowy zasięg na istotę, i na miejsce, w które przenosimy stwora. Przenieść można jednego stwora na raz.
Koszt: 3000 za istotę.




Techniki - poziom III

Nazwa: Increasing power
Opis: Użytkownik wzmacnia ogólną moc swoich istot, powodując, że stają się jeszcze potężniejsze niż były wcześniej. Istoty nieznacznie przybierają na masie, w efekcie czego siła, wytrzymałość, szybkość, reakcja i zręczność zwiększają się o 40 punktów.
Koszt: 6000 energii za istotę




Nazwa: X - Size
Opis: Użytkownik powoduje nagły wzrost kontrolowanej istoty w sposób magiczny. Narzuca na niego czar intensyfikacji hormonu wzrostu, w efekcie czego prawie natychmiast, istota obdarowana mocą rośnie o połowę swojej bazowej wielkości.
Koszt: 5000 energii za istotę


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca