Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:07:02

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola elektryczności

0HuKb5z.png

Poziom I:
Elektryczność w dzisiejszych czasach, w czasach naszego forum, jest czymś niezwykle naturalnym, występującym prawie wszędzie. Użytkownik z tą umiejętnością, dostaje możliwość przede wszystkim użycia tej elektryczności, aby zdobyć przewagę na polu walki. Poziom pierwszy, pozwala użytkownikowi na wykorzystanie pola elektromagnetycznego, do podnoszenia, i ciskania przedmiotami o niewielkich rozmiarach, jak komputer, skrzynka narzędzi i tak dalej.




Poziom II:
Użytkownik zyskuje dostęp do bardziej groźnych technik związanych z elektrycznością, które nie tylko ranią, lecz mogą zabić swojego przeciwnika. Poziom drugi daje możliwość podnoszenia i ciskania przedmiotami o średniej wielkości, jak na przykład krzesła, biurka, czy skrzynki pocztowe.




Poziom III:
Najbardziej zaawansowany poziom umiejętności, pozwala użytkownikowi na podnoszenie, i ciskanie przedmiotami dużej wielkości, nawet pojazdy. Jednakże w przypadku tak dużych obiektów, wymagane jest skupienie. Nie można używać pola elektromagnetycznego na więcej niż jednym, dużym obiekcie. Elektryczność jest w pełni poddana użytkownikowi, który potrafi się z nią pojednać, zyskując tym samym klucz do szeregu, najpotężniejszych technik.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:16

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola elektryczności

Techniki - poziom I

Nazwa: Energy ball
Opis: Użytkownik tworzy w swojej dłoni niewielką kulę elektryczności, którą ciska w kierunku przeciwnika. Pojedyncza nie ma zbytnio dużych obrażeń, jednakże jest to z pewnością technika powtarzalna, która może zostać wystrzelona kilkadziesiąt razy w krótkim czasie.
Koszt: 300 za kulę




Nazwa: Electromagnetic field
Opis: Użytkownik używa elektro magnetycznego pola, aby móc wznosić się w powietrzę i latać. Dzięki tej umiejętności, podczas lotu, użytkownik zyskuje 20 punktów szybkości.
Koszt: 500 energii + 100/tura




Nazwa: Electromagnetic shield
Opis: Użytkownik potrafi stworzyć, na końcu swojej dłoni niewielki, płaski okrąg, zdolny do zatrzymania pocisków broni średniego kalibru, pojedyncze ciosy, czy broń miotaną.
Koszt: 1000 energii + 200/tura




Nazwa: Electric-eye
Opis: Użytkownik potrafi wystrzelić, na niewielką odległość (3 metry), zebraną w swoim ciele energię elektryczną. Razi ona wrogów, odpychając ich od siebie. Słabsi przeciwnicy (poniżej 40 wytrzymałości) mogą zostać otumanieni na jedną turę.
Koszt: 1500 energii




Nazwa: Materialization of electricity
Opis: Użytkownik potrafi zmaterializować elektryczność, którą generuję ze swojego ciała, w dowolną broń, która oprócz typowych właściwości, posiada również właściwości rażące, i chociaż pojedyncze porażenie nie jest zbyt groźne, na dłuższą metę może powodować poważne konsekwencje.
Koszt: 2500 energii




Nazwa: Electric shock
Opis: Technika dzięki której można wzmocnić podstawowe wartości ciosów. Użytkownik wypełnia swoje kończyny elektrycznością, dzięki czemu każdy cios wzmocniony jest o 20 punktów siły.
Koszt: 2000 energii




Techniki - poziom II

Nazwa: Electric beam
Opis: Promień elektryczności, który mknie w kierunku wroga, może być z pewnością czymś groźnym. W tym wypadku, promień nie tyle razi, co przypala swój cel. Jest to potężna technika, mogąca wyrządzić poważne obrażenie u przeciwnika.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Electric beam-eye
Opis: Użytkownik potrafi ciskać ze swoich oczu elektryczność na duże dystanse. Technika ta jest również potężniejsza i szybsza od swojej poprzedniczki z poziomu pierwszego, dodatkowo pojawia się możliwość kierowania promieniami o kąt nie większy niż 90 stopni. Jednakże, użytkownik podczas jej używania jest w pełni odsłonięty na ataki.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Striking step
Opis: Użytkownik w kontakcie z gruntem, powoduje jego naelektryzowanie. Z każdym krokiem, rozchodzi się fala elektryczności na 8 metrów wokół użytkownika. W styczności ze zwykłymi osobnikami, następuje śmierć. W styczności z elektrycznością, zostaje ona spalona.
Koszt: 4000 energii + 500/tura




Nazwa: Explosive snap
Opis: Technika polega na nagłym naładowaniu przedmiotu, lub miejsca, dużą ilością elektryczności, przez co następuje wybuch. Wystarczy, że gracz pstryknie palcami, a w dowolnym miejscu w zasięgu jego wzroku, następuje elektryczny wybuch.
Koszt: 3000 energii




Nazwa: Electric recharging
Opis: Użytkownik poraża sam siebie elektrycznością, która jest w jego ciele. Dodaje mu to trzy turowego kopa do szybkości, reakcji i siły o 15 punktów statystyk, co więcej podczas działania techniki, nie odczuwa się bólu fizycznego.
Koszt: 4000 energii




Techniki - poziom III

Nazwa: Electrical coating
Opis: Użytkownik pokrywa się elektryczną zbroją (ręce, nogi, tors). Zbroja chroni go przed fizycznymi obrażeniami, jednakże w pełni przepuszcza pociski, strzały, czy energię (prócz elektrycznej). Przy każdym kontakcie z ów zbroją, przeciwnik odczuwa dyskomfort wywołany porażeniem prądem.
Koszt: 5000 energii




Nazwa: Electric dragon
Opis: Użytkownik tworzy z pola elektromagnetycznego ogromną głowę smoka z długim tułowiem, który zmierza w kierunku przeciwnika. Potrafi przenikać przez wszelkie przedmioty, a w styczności z elektryką, spala ją doszczętnie, powodując przeładowanie następuje jej wybuch. Smok, przy końcowym odcinku, rozdziawia swoją paszczę i połyka cel, rażąc go ogromną ilością energii. Smokiem można dowolnie sterować. Smok porusza się z prędkością 80 punktów szybkości.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Thunder
Opis: Użytkownik przywołuje potężny grzmot z nieba, który uderza w wybrane miejsce. Piorun jest tak silny, że potrafi rozerwać pancerny sejf. Szybkość spadania z nieba sięga 120 punktów statystyk. Elektryczność po wybuchu, rozchodzi się jeszcze po terenie dziesięciu metrów od wybuchu.
Koszt: 10.000 energii




Nazwa: Electric creature
Opis: Użytkownik kształtuje z elektryczności dużego stwora na swój wymyślony twór np. chodzący tygrys, czy inne zwierze. Twór osiąga rozmiar sześciu metrów i potrafi władać elektrycznością za darmo z arsenału technik I i II poziomu.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Shockwave
Opis: Użytkownik skupia w sobie elektryczność, a następnie uwalnia ją z ogromną siłą i prędkością, tworząc elektryczną kopułę wokół swojego ciała, która szybko rośnie, rozszerzając się na teren do 40 metrów wokół użytkownika. Technika odrzuca przedmioty, z którymi na styczność, niszczy elektrykę i poważnie rani przeciwników, którzy nie dadzą rady uciec.
Koszt: 8000 energii




Nazwa: Element of Electric - Connection
Opis: Użytkownik osiągając najwyższy stopień pojednania z elektrycznością, jest w stanie stać się z nią jednością. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe (prócz technik Thunder). Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację elektrycznością. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 energii + 1000/tura


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca