Invincible PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

FABUŁA
Wszechświat rządził się swoimi prawami. Jak to we wszechświecie bywa, istnieją tysiące planet i setki różnych cywilizacji. Jedne posiadały lepsze lub gorsze stopnie rozwinięcia cywilizacyjne. Niektóre rasy obdarzone zostały inteligencją, inne żyły na tym samym poziomie co Ziemianie w epoce kamienia. Niektóre nawet nie rozwinęły się do etapu małpy i zostały płazami, gadami i innymi zwierzętami snującymi się po przeróżnych planetach. Nikt nie wie skąd wziął się wszechświat. Jednakże istnieją dziesiątki przeróżnych opinii na ten temat. Niektórzy wierzą w Bóstwa, jednak ich wygląd nie jest im znany, inni przyjęli wiarę w Bóstwa o konkretnym wyglądzie, jeszcze inni głoszą, że Wszechświat rozpoczął się od wielkiego wybuchu, i nie ma istot nadprzyrodzonych. Jednakże, czy to dzięki bóstwom, czy przez wybuch, we wszechświecie pojawiali się i będą się pojawiać tak zwani odmieńcy. Czyli istoty nadprzyrodzone, o ciekawych zdolnościach i umiejętnościach. Niektóre z tych istot postanowili wykorzystać swą moc do czynienia dobra, inni do czynienia zła. Jednakże na większości planet "specjalne" zdolności nie były niczym niezwykłym, dlatego też nikt nie myślał o tym tak, że jest inny, a niektóre rasy, jak mutanci z Ziemi, żyją w ukryciu. Wszystko to co było, okazało się być nie ważne, w momencie w którym pojawiła się Organizacja. Organizacja to bardzo tajemnicza grupa, składająca się z przeróżnych przedstawicieli wielu ras, uważających się za najmądrzejszych we wszechświecie. Organizacja pojawiła się na każdej głównej planecie, i kto wie gdzie jeszcze. Zaproponowali oni postawienie tak zwanych Centrum na każdej planecie, a co więcej podniesienie technologi na poziom równy każdej rasie, dzięki czemu każdy będzie mógł podróżować po planetach we wszechświecie, kończąc wielką tajemnicę o innych rasach czy specjalnych zdolnościach innych ras. Oczywistym jest, że rasy sobie wrogie nie zgodziły się na "goły" dostęp do swoich planet, kto chciałby wroga na swojej planecie? Centra Organizacji są dużymi, białymi budynkami chronionymi specjalnymi, wysoko zaawansowanymi technologicznie barierami. W środku znajduje się teleport nazywany "skokiem", oraz szereg istot w białych pancerzach, będącymi strażnikami Centrum. Organizacja cechuje się wyjątkowo zdolnością percepcji, dlatego też byli w stanie skutecznie przekonać do siebie każdego, z kim mieli do czynienia. Zaoferowali wyjątkową pomoc, i nie naciskali tam, gdzie nie powinni tego robić. Wszechświat początkowo stał się wyjątkowo lepszym miejscem, pełnym technologii i spokoju, a także współpracy. Tylko nieliczne rasy dalej ze sobą wojowali, jednak porównując to z chaosem panującym wcześniej, Organizacja postanowiła się nie mieszać, zresztą nie mieli Oni żadnego wpływu na to, a może jednak? Handel między galaktyczny rozwinął się nie do poznania, liczne planety osiągnęły cywilizacyjny poziom przekraczający ich normalne możliwości. Wciąż jednak pozostają planety nie obyte technologią Organizacji, nie mające pojęcia o innych rasach. Żyją sobie w spokoju. Należy postawić sobie pytanie, czy Organizacja faktycznie jest tak wspaniała i pokojowo nastawiona, czy to tylko wstęp do ich przebiegłego planu?
AKTUALNOŚCI
Head Admin:

Mistrzowie Gry:

#1 2018-05-07 11:04:53

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 59.0

Kontrola dźwięku

SzTwrV5.png

Poziom I:
Kontrola dźwięku jest niepozorną mocą, lecz w odpowiednich dłoniach potrafi wyrządzić ogromne szkody. Jak sama nazwa wskazuje, użytkownik tej umiejętności zyskuje szerek ciekawych technik na bazie dźwięku, czyli czegoś, co jest obecne praktycznie wszędzie! Podstawowy poziom tej mocy jest w stanie zdezorientować bardziej wyczulonych przeciwników. Może również wyciszyć wszystkie dźwięki w promieniu 5 metrów wokół siebie. Umiejętność wzmacnia również słuch, pozwalając użytkownikowi na słyszenie wszystkiego, co dzieje się wokół niego w odległości 5 metrów.




Poziom II:
Kolejny poziom zaawansowania pozwala na bardziej wyszukane i użyteczniejsze sztuczki związane z dźwiękiem, takie jak: zaburzenie równowagi przeciwnika, poprzez chwilowe skupienie. Promień wyciszenia zwiększa się do 10 metrów. Czyni użytkownika odpornego na słabsze ataki dźwiękiem. Ponadto użytkownik jest w stanie usłyszeć wszystko, do 10 metrów wokół niego.




Poziom III:
Mistrzowski poziom zaawansowania w korzystaniu mocy kontroli dźwięku potrafi być naprawdę przerażający. Użytkownik jest w stanie pozbawić równowagi wszystkich przeciwników znajdujących się w promieniu 8 metrów, na których mocno się skupi (którzy mają mniej niż 70 punktów wytrzymałości). Może również wyciszyć wszelkie dźwięki do 15 metrów. Użytkownik jest całkowicie odporny na słabsze ataki dźwiękiem, a te na poziomie II zadają mu o połowę mniejsze obrażenia, niż powinny. W przypadku skupienia, jest w stanie kruszyć pancerne szyby i betonowe ściany.


rT2QKij.png

Offline

#2 2019-05-14 17:45:20

Mercury
7USEaP8.png
Skąd: Pomorskie
Dołączył: 2015-05-31
Liczba postów: 159
WWW
Windows 7Firefox 66.0

Odp: Kontrola dźwięku

Techniki - poziom I

Nazwa: Sound hit
Opis: Użytkownik otacza swoją pięść niewidzialną powłoką dźwięku, który wybucha w momencie uderzenia. Obrażenia oczywiście są zwiększone, a jakby tego było mało, w przypadku trafienia blisko ucha przeciwnika, słabsi gracze mogą poczuć duży dyskomfort utrudniający skupienie (poniżej 40 pkt wytrzymałości).
Koszt: 500 energii za uderzenie




Nazwa: Focus sound
Opis: Użytkownik potrafi wykorzystać dowolny dźwięk, przeciwko przeciwnikowi, a nawet skierować jego słowa przeciwko mu. Dźwięk trafia do ucha, powodując niewielki dyskomfort, w skutek czego, reakcja i celność maleją o 10 punktów.
Koszt: 1000




Nazwa: Sonic hit
Opis: Soniczne uderzenie potrafi przewrócić słabszych przeciwników (poniżej 50 wytrzymałości). Technika polega na przyłożeniu dłoni do gruntu i rozprzestrzenienie sonicznej fali w linii prostej od siebie na odległość do 10 metrów.
Koszt: 1000




Nazwa: Sonic snap
Opis: Użytkownik pstryka palcami i w odległości do 10 metrów od niego, następuje w wybranym miejscu wybuch. Nie jest on widoczny, ani odczuwalny, głównie posłużyć może, aby wytrącić z dłoni przeciwnikowi to co trzyma, np. broń.
Koszt: 500




Nazwa: Sound weapon
Opis: Użytkownik, wykorzystując obecny dźwięk, potrafi materializować go we wszelaką broń, i użyć jej w walce z przeciwnikami. Broń trudno dojrzeć, ponieważ jest stworzona z dźwięku.
Koszt: 2000




Techniki - poziom II

Nazwa: Sound wave
Opis: Użytkownik wystawia jedną, lub dwie dłonie w kierunku celu, a następnie wysyła falę dźwięku zdolną kruszyć głazy, która osiąga 6 metrów wysokości i dziesięć metrów szerokości.
Koszt: 2000




Nazwa: Sonic cuts
Opis: Technika polega na wykorzystaniu dźwięku (musi on wystąpić) i przetworzeniu go w niewidzialne, ostre ostrza, potrafiące zranić przeciwnika. Wszystko zależy jednak od inteligencji, ponieważ gdy będzie ona dużo mniejsza od wytrzymałości, wtedy na pewno przeciwnik nawet nie odczuje obrażeń. Technika nie może być wykorzystana do wbijania ostrzy, jedynie do cięć. Zmaterializować ostrze można maksymalnie w odległości 5 metrów od przeciwnika.
Koszt: 300 za ostrze




Nazwa: Sonic scream
Opis: Użytkownik potrafi wytwarzać ultradźwiękowe częstotliwości, poprzez wypuszczenie ich swoimi ustami. Dźwięk formuje się w powiększające się okręgi. Soniczny okrzyk potrafi rozbijać obiekty, ranić przeciwników a nawet ich obezwładniać (w przypadku mniejszej wytrzymałości niż 60).
Koszt: 4000




Nazwa: Sound barrier
Opis: Użytkownik potrafi stworzyć częściową tarczę z dźwięku lub stworzyć barierę dźwięku wokół siebie. Tarcza, w zależności od ilości inteligencji, lecz potrafi obronić użytkownika przed bronią białą i palną, zwykłą i słabszą. Zatrzyma również uderzenia graczy o sile równej bądź mniejszej od inteligencji użytkownika.
Koszt: 1500 energii + 500/tura




Nazwa: Pressure
Opis: Użytkownik, przy kontakcie z ciałem przeciwnika, zdolny jest utworzyć, niewidzialną bańkę soniczną, która obniża ciśnienie wokół głowy, powoduje to duszenie się celu, któremu zostają jedyne cztery tury z tlenem. Jedynym wyjściem jest uderzenie twórcy techniki, aby dostatecznie mocno go rozproszyć.
Koszt: 5000




Techniki - poziom III

Nazwa: Sonic bomb
Opis: Użytkownik tworzy między swoimi dłońmi dużą, soniczną kulę ledwo widzialną dla przeciwnika, i ciska nią w wybranym kierunku. Kula w styczności z wybranym obiektem, lub w wybranym czasie, wybucha, rozprzestrzeniając się na terenie 30 metrów. Każdy obiekt, z którym technika ma kontakt, wchodzi w silne drgania, jak w przypadku wstrząsu. Zapobiegają one skupieniu swojej mocy na konkretnym celu, i mocno utrudniają walkę. Drgania utrzymują się przez dwie tury.
Koszt: 7000




Nazwa: Supersonic blows
Opis: Użytkownik wypełnia swoje kończyny dźwiękiem. W przypadku nóg, użytkownik zyskuje 20 punktów prędkości. W przypadku rąk, jego uderzenia zyskują 20 pkt siły.
Koszt: 4000 energii + 1000/tura.




Nazwa: Phonic super wave
Opis: Użytkownik wystawia dłoń, lub ręce w wybranym kierunku, a z nich emanuje potężna fala foniczna, zmierzająca w kierunku na prost użytkownika. Fala ma 10 metrów długości oraz 30 metrów szerokości i jest zdolna skruszyć metal, chociaż jej właściwa siła zależy przede wszystkim od ilości inteligencji.
Koszt: 8000




Nazwa: Exploding sound wave
Opis: Użytkownik skupia się chwilę, zbierając soniczną moc w sobie, by po chwili wystrzelić energię ze swojego ciała w dużej prędkości, we wszystkich stronach, która dochodzi nawet do 50 metrów. Fala zadaje dość spore obrażenia, jednocześnie odrzucając innych nawet na 100 metrów.
Koszt: 8000




Nazwa: Element of Sound - Connection
Opis: Użytkownik osiągając najwyższy stopień pojednania z dźwiękiem, jest w stanie przejąć wewnętrzną energię soniczną, stając się z nią jednością. Technika jest o tyle fajna, że wszystkie ww techniki, są silniejsze, szybsze, skuteczniejsze i darmowe. Użytkownik ponosi jedynie koszt za utrzymanie tej techniki. Dodatkowo, technika umożliwia na dodatkową, dowolną manipulację dźwiękiem. Użytkownik zyskuje również 10 punktów do każdej statystyki.
Koszt: 5000 energii + 1000/tura


rT2QKij.png

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
Legenda
Administrator Moderator Nowicjusz Adept Wojownik Mentor Champion Władca